דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

עיצוב אתרים

כבר ברגע הראשון שגולש נכנס לאתר שלכם הוא מחליט האם האתר שלכם הוא אתר רציני שניתן לתת בו אמון או אפילו לבצע בו רכישה, או האם מדובר בעוד אתר לא רלוונטי שעדיף להתעלם ממנו ולהמשיך הלאה בחיפוש אחרי המידע שהוא צורך. לרוב לגולש לוקח בין 10 ל 15 שניות לתהות על קנקנו של האתר שלכם.

עיצוב אתר הוא המפתח שיקבע אם תשרדו את הרגע הראשון של הבליינד דייט עם הלקוח.
חשיבות עיצוב אתרים דומה לשתי חנויות שמוכרות טלוויזיה. רק שבחנות אחת מוכרים טלוויזיה ישנה עם מסך קטן ובחנות השניה – טלוויזיה דקה עם מסך שטוח, איזו חנות תמשוך את תשומת ליבכם? באיזו חנות תעדיפו לבצע רכישה?

עיצוב האתר

עיצוב אתרים נכון יציג ממניפת הצבעים את הצבע שימשוך את העין של הלקוח, את הצבע שמתאים למוצר שלכם ולמסר שאתם רוצים להעביר.
אבל עיצוב האתר לא מסתכם רק בבחירה נכונה של צבעים. עיצוב אתר תקין שעוזר לגולש למצוא את דרכו באתר שלכם כולל גם עימוד נכון: איפה למקם את הכותרת? בצד ימין? בצד שמאל? אולי באמצע? ואיפה לשים את הלוגו שלכם? בתחתית העמוד? בראש העמוד? אולי דווקא בשלושת רבע גובה העמוד?

וכשאנחנו מדברים על עיצוב אתרים, אנחנו לא מדברים רק על עיצוב סטטי. אולי כדאי לשלב באתר אפקט של פלאש או JQUERY שימשוך את העין ברגע שהלקוח נכנס לאתר וכך למקד אותו לחומר השיווקי שאנו רוצים שהוא יראה.
כשאנחנו עובדים עם הלקוחות שלנו על עיצוב אתרים אנחנו עושים זאת בשתי דרכים:

עיצוב אתרים – דרך ראשונה

יש לקוחות שכשהם מגיעים אלינו הם כבר יודעים איך האתר שלהם יראה. הכל כבר מסודר אצלהם בראש וכל שנותר להם לעשות הוא – רק לספר לנו מה איך האתר שלהם יראה, באיזה צבעים הם רוצים שאנו נשתמש ואיפה כל פיקסל בעיצוב יישב.
וכל שנותר לנו לעשות הוא- לתרגם את הרצונות של הלקוח הלכה למעשה. לקרום בחלומות שלו עור וגידים.

דרך שנייה לעיצוב אתרים

מה לעשות, לא כולם יודעים איך הם רוצים שהאתר שלהם יראה- וזה בסדר. בשביל זה אנחנו כאן.
בשיחה עם הלקוח אנחנו מבינים את הקונספט של המוצר, מה המסר שלו? מה המטרה של האתר? לפרסם את המוצר? למכור את המוצר? להציע את השירות של החברה שלכם או רק לעניין את הגולש עם תוכן עינייני ואקטואלי. אנו מעצבים את האתר בהתאם לדרישות של הלקוח.
תחום עיצוב אתרים הוא תחום יצירתי, דינמי ומשתנה חדשות לבקרים. אנחנו, באי.קי.דיזיין, דואגים להתעדכן בכל הטרנדים החדשים בארץ ובעולם, כדי שהגולשים יחליטו שאיתנו- כדאי לנהל את הרומן.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה