דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

עיצוב אתרים בשנת 2012

תחום האינטרנט היה וממשיך להיות תחום המתפתח במהירות מסחררת, אחת הסיבות לכך היא הצורך ההולך וגובר של צרכני מידע להשיג מידע ולרכוש מוצרים בקלות וביעילות שהאינטרנט מציע לנו.
שנת 2012 הביאה איתה שינויים רבים וגדולים בתחום בניית אתרים כללי בין בין מדובר באתרים מסחריים, שיווקיים או פרטיים. שינויים אלו נועדו ליצור אתרים שמעוצבים בצורה טובה יותר וקלה יותר לתכנות ומעבר לכך אתרים המותאמים למהפכת המכשור הנייד כגון טלפונים חכמים וטאבלטים.

HTML5 – דרך חדשה לעיצוב אתרים

הרעיון המרכזי ב HTML 5 הוא ליצור בראש ובראשונה קוד תקין שיהיה קריא יותר לכל הדפדפנים. בין עם מדובר בדפדפן של טלפון נייד או דפדפן של מחשב ביתי.
מעבר להתאמה לדפדפנים, הקוד החדש של HTML 5מאפשר לשרת לחולל את דפי האתר בצורה מהירה יותר שכן כבר אין צורך בשימוש בטבלאות ובאלמנטים מסובכים, את התגיות המורכבות והישנות החליפו תגיות חדשות וברורות שמקלות את תהליך בניית האתר, ואת תהליך העלאת האתר ללקוח מה שמספק בסופו של דבר חווית גלישה יותר מהירה ונוחה לגולש.
לדוגמא היום ישנם תגיות חדשות שמיועדות לאודיו ווידאו, ותגיות מיוחדות לבניה פשוטה של קוד האתר כגון תגית
עבור סרגל הניווט או תגית עבור אזור התוכן המרכזי בדף.
השינוי השני המשמעותי ביותר הוא יכולת העיצוב של של אתר הבנוי ב HTML5 ומתממשק בצורה נהדרת עם שפת העיצוב החדשה CSS3.
ב CSS3 ניתן לייצר עיצובים מרהיבים כמו שניתן לראות בתיק העבודות שלנו, וכיום ניתן לראות עיצובים הכוללים תמונות רקע מעוצבות, פינות מעוגלות, אפקטים של תלת מימד, נפח וכו'.

אתרים מעוצבים

שילוב של JQUERY בעיצוב האתר

ספריות ה- JQUERY הוסיפו מימד חדש בחזות של אתרי האינטרנט בשנת 2012 וניתן כבר לחוש אותם כמעט בכל העיצובים החדשים. בעזרת הטכנולוגיה הזאת ניתן לייצר גלריות תמונות דינאמיות בעלות אפקטים מרהיבים כמו בדף הבית שלנו.
מעבר ליצירת גלריות בעזרת JQUERY ניתן ליצור אפקטים ויזואלים בתלת מימד או כל אפקט ויזואלי אחר שנרצה, מהצגת עיצובים משתנים ורקעי תמונות הבנויים בשכבות, עד לתפריטי אתר דינאמיים, זזים, ונופלים ובעצם בכל דרך מונפשת שנחפוץ בה.
HTML 5 ו CSS3 הם שפות כתיבת אתרים אשר עדיין נמצאות בתחילת דרכן אך כבר מסמלות את השינוי הגדול שמגיע בעולם עיצוב האתרים, כבר היום ניתן לעצב אתרים מרהיבים שלא נראו עד היום. ניתן רק לדמיין עד לאן ניתן יהיה להגיד מבחינה גראפית בעזרת כלים אלו בעוד מספר חודשים.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה