דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

קידום אתרים בתל אביב

כדי לקדם את האתר שלכם ביעילות ולהניע תעבורה גדולה יותר, צריך להגיע לקהל היעד שלכם. כלומר, לאנשים שימצאו את תוכן האתר שלכם מועיל עבורם. השאלה היא: איך עושים זאת?

כולם כבר מכירים את הדרך המדהימה לקידום אתרים באינטרנט, המתבססת על אופטימיזציה למנועי החיפוש, ובקיצור: SEO (Search Engine Optimization), אבל אולי פחות מודעים לדרכים שבהן השימוש במדיה החברתית יכול לקדם את האתר האינטרנטי.

החברה הוותיקה שלנו, לבנייה ולקידום אתרים בתל אביב, חברת אי.די.דיזיין, לא מסתפקת רק בפעילויות הקשורות ל-SEO, עם כל הכבוד לחשיבותן ביכולת לדרג את האתר שלכם במיקום גבוה בעמוד מנוע החיפוש (כמו גוגל, ספארי או אופרה), אלא גם בהזדמנויות שמציעה המדיה החברתית לטובת קידום האתר האינטרנטי שלכם. לדוגמה:

מודעות למותג

בכול פעם שחל שהמודעות למותג שלכם עולה, העסק שלכם צובר ערך רב יותר. לא סתם מוצרי המותגים הגדולים ביותר בעולם, מתומחרים במחירים גבוהים. הדימוי, הוא זה שחשוב. ברגע שהלקוח מזהה את שם המותג על המוצר, יש סיכוי רב יותר שיבחר במוצר המוכר ולא במוצר שאת שמו אינו מכיר.

אנחנו משתמשים בכלים שמציעה המדיה החברתית כדי להגדיל את הפופולריות של העסק שלכם. למעשה, אנחנו מנצלים את היתרון הגדול ביותר של המדיה החברתית – אפשרות השיתוף – כדי להניע אליכם מאות ואלפי לקוחות פוטנציאליים. והכל נעשה אוטומטית וקורה מעצמו.

הזדמנויות מקצועיות ועסקיות

המדיה החברתית נהדרת ולו רק בגלל שהיא מאפשרת לעסקים להתחבר אלה עם אלה. לדוגמה, אם העסק שלכם הוא מכון להסרת קעקועים בלייזר, יתכן שיפנה אליכם מקעקע מקצועי שיש לו לקוחות שמחפשים דרך יעילה להסיר את הקעקוע שלהם.

למשל, לינקדין (Linkedin), ונחשב לערוץ המדיה החברתית הנפוץ ביותר לאנשי מקצוע ולעסקים, עשוי להתגלות כמכרה זהב אמתי לעסק שלכם.

יותר תנועה ועוקבים

פרופיל יעיל במדיה החברתית מושך המוני אנשים מכול רחבי העולם שנכנסים כדי לבחון אותו. ככול שהפרופיל גדול יותר, כך יותר אנשים יגיעו אליו.

כעת, חשבו על זה כך: ניתן להפנות את התנועה המסיבית שמגיעה לפרופיל החברתי שלכם אל האתר המקוון שלכם…

תפקיד הפרופיל שלכם הוא לספק ערך למבקרים בו. לאחר מכן, אותם מבקרים יתפתו לראות שירותים או מוצרים נוספים שלכם. כאשר הפרופיל במדיה החברתית שלכם יצבור יותר תנועה ועניין שיזלגו גם לאתר, ההכנסה הכוללת של העסק שלכם ילך וגדל לאורך הזמן.

חסיד נאמן של הפרופיל שלכם במדיה החברתית יוכל להגדיל באופן משמעותי את ההכנסות שלכם, אם רק תדעו איך להתמודד אתו למשך תקופה ארוכה יותר.

ובשביל זה אנחנו כאן. כדי לסייע לכם לבנות בסיס עוקבים גדול יותר ומודעות למותג גדולה יותר.

הצוות שלנו, בחברה לבנייה ולקידום אתרים, אי.קיי.דיזיין, ישמח להוביל גם אתכם להצלחה שהיא מנת חלקם של כל הלקוחות שלנו. לאורך כל שלבי תהליך הבנייה והקידום של האתר נהיה שם עבורכם, עם שירות לקוחות אישי וצמוד, שיוודא שאתם מפיקים את המיטב מהמקצועיות ומהאכפתיות שלנו.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה