דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרי חנות ליום שאחרי הקורונה

עסקים רבים ספגו מכה קשה בצל משבר הקורונה. הסגר המתמשך, מנע את פתיחתן של חנויות והירידה במכירות הורגשה היטב. אלו מאיתנו שלא הספיקו לפתח בזמן אפיקי מכירה חדשים, מצאו את עצמם עומדים מול קשיים מאוד לא פשוטים. משברים כמו אלו, הם הזדמנות חשובה ללמוד על היתרונות שממתינים לעסק שלך בדיגיטל ולפתח אותם. מעבר לעובדה שהאפיק החשוב הזה יכניס המון אפשרויות חדשות לעסק שלך ובעיקר ללקוחותיך, העסק שלך לא יהיה תלוי עוד לעולם במשברים מן הסוג הזה ותהליכי המכירות שלך יימשכו באמצעי מקוון נוח ויעיל.

רכישה נוחה מהבית

הידעת? מעל ל-75% מהצרכנים בישראל שנשאלו על אפיק הרכישה המועדף עליהם, הצהירו כי הקניות באינטרנט ובפלטפורמות הדיגיטליות השונות, הם האמצעי העיקרי בו הם משתמשים. הדבר לא נוגע אך ורק לקהל הצעיר, כיום גם מבוגרים רבים לומדים על היתרונות שממתינים להם בחנויות המקוונות ועושים בהן שימוש קבוע.

האמצעים הדיגיטליים המתקדמים, מאפשרים היום לערוך השוואת מחירים קפדנית, לחפש את המוצר שאנו הכי רוצים, לקבל עליו מידע, לראות תמונות וסרטונים שלו, לקרוא חוות דעת וביקורות של לקוחות העבר ולבסוף לבצע את הבחירה הטובה ביותר ולבצע רכישה מהירה. מה שפעם היה לוקח לנו כמה ימים טובים של סידורים, מתאפשר היום תוך מספר דקות בלי לעזוב כלל את הבית. כשללקוח יש יתרון כזה, סביר להניח שזה יהיה אופן הרכישה שהוא יעדיף. לכן, כדי לעמוד בתחרות, חשוב להעביר את העסק לדיגיטל.

פלטפורמות סחר מקוון

כיום, פיתוח של פלטפורמת סחר מקוון הוא אחד מהתחומים החמים ביותר שעסקים משקיעים בהם. אין דרך טובה יותר לשמור את העסק רלוונטי מאשר לאפשר ללקוחות שלך למצוא אותך גם בלי לבקר בחנות. לא משנה היכן ולא משנה מתי, הלקוחות שלך יוכלו תמיד להיכנס אל האתר או האפליקציה שלך, ללמוד על מוצרים חדשים ולקבל אותם עד הבית במשלוח. כיום, מאוד פשוט לשלב את הפלטפורמות האלו באתר הבית הקיים שלך. מעצבי אתרים המתמחים בהקמת אתרי חנות יעזרו לך לשלב את התכונות החדשות באתר העסק ולקחת אותו אל השלב הבא.

כמה עובדות שכדאי לדעת

  • מתוך סך הרכישות שנעשות בדיגיטל, כ-80-85% נעשות דרך הסמארטפונים והמספרים רק הולכים ועולים. מדובר בשוק אדיר שאסור לך לפספס. לכן, חשוב לוודא כי החנות שלך תהיה רספונסיבית. כלומר, מותאמת לשימוש גם במכשירים סלולריים.
  • על פי מחקר שנעשה על ידי נסד"ק, עד שנת 2040 ינוהלו 95% מהעסקים דרך האינטרנט.
  • 61% מהצרכנים הצהירו כי יש להם אמון גבוה יותר במוצרים אשר ניתן לקבל מידע אודותם ולרכוש אותם דרך הפלטפורמות הדיגיטליות.

זוהי ההזדמנות שלך להמשיך את המכירות בעסק שלך, ללא כל קשר למה שקורה שם בחוץ, ולתת ללקוחות שלך חוויית רכישה נוחה, מתקדמת וחכמה יותר.

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה