דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לפלאפונים

עולם הטכנולוגיה צועד קדימה והגישה שלנו לרשת האינטרנט משודרגת לרמת ניידות שלא הכרנו בעבר. באמצעות הדור החדש של טלפונים סלולאריים חכמים אנו יכולים לגשת לאינטרנט מכל מקום באמצעות חיבור סלולארי. צפייה בחדשות, קריאת מיילים, שיחה עם חברים בפייסבוק וגלישה לאתרים האהובים עלינו מתבצעת מכל מקום בו אנו נמצאים. עם התפשטותה של מהפכת האינטרנט הסלולארי אתרי האינטרנט השונים נדרשו להתאים את עצמם לגלישה בפורמט זה. גרסאות שונות פותחו בכדי לאפשר גישה.

בניית אתרים לפלאפונים

בכדי שיתאפשר לאנשים לגלוש באתרים המוכרים באמצעות הטלפון הסלולארי יש להתאים את הפורמט של האתר מבחינת הרזולוציה, בקרת השליטה ועוד. מה שהתאים בעבר לגלישה ממחשבים נייחים או ניידים ואפילו טאבלטים, מתאים פחות כשמדובר במסך קטן. גם אפשרויות המגע המתקדמות אשר נפוצות במכשירים הסלולאריים מהדור החדש, צריכות להתקיים באותם אתרים.

מכיוון שכבר ברי לכולם כי מדובר בגלישה מהדור הבא, גם מנועי החיפוש עצמם החלו לדרג אתרים בתוצאות החיפוש לפי רמת ההתאמה שהם יצרו לגלישה סלולארית. שדרוג מסוג זה נחשב לקריטריון חשוב מאוד מבחינת גוגל ומנועי החיפוש האחרים. אתר שמתאים את עצמו לגלישה מסוג זה יזכה לדירוג גבוה בהרבה מאתר שאינו עושה זאת.

אתר לפלאפון

התאמת אתר לגלישה סלולארית

מלבד הנושא של קידום האתר במנועי החיפוש, התאמת האתר לגלישה בטלפון סלולארי תסייע לכם להגיע לקהל נרחב בהרבה של גולשים. היום אנשים מחוברים לאינטרנט קרוב ל-24 שעות ביממה. במידה והאתר שלכם מותאם לגלישה מסוג כזה הגולשים/לקוחות שלכם יוכלו לגלוש בו שעות רבות מה שמעלה כמובן את כמות הפרסומים אליהם יהיו חשופים ומה שאומר גם יותר כסף עבורכם.

זה כמובן לחיוב, אבל מה עם דרך השלילה? אתרים שלא ישכילו להתאים את הגלישה בהם לפורמט סלולארי ימצאו כי הם נשכחו במהרה מליבם של הגולשים. לבני אדם יש נטייה להיקשר לדברים מסוימים ואתר שאינו מאפשר להם גישה מתי שירצו פוגע ברמת האמון וההיקשרות שלהם אליו.

בניית אתר מותאם לגלישה סלולארית

בכדי שהאתר שלכם יותאם לגלישה מסוג זה חשוב לפנות לחברה לבניית ועיצוב אתרים שמתמצא בתחום ואשר ביכולתה להקים, או להתאים את האתר שלכם לגלישה סלולארית. למרות כי מדובר בהוצאה נוספת, אין ספק כי היא הוצאה משתלמת לא רק בטווח הארוך/קצר, אלא בטווח המיידי.

עלייה בהיקף של תנועת הגולשים, בדירוגי האתר במנועי החיפוש ועוד כהנה וכהנה הטבות, שווה כל סכום אשר תשלמו עבור התאמה שכזו.

גלישה בפלאפון סלולארי היא הדור החדש של שימוש באינטרנט. התאימו את אתרכם עוד היום לגלישה מסוג זה.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה